Obserwatorzy

środa, 8 lutego 2017

SUMMERTIME SADNESS



Hej wszystkim! Bardzo Was przepraszam, że prawie przez miesiąc nie pojawił się żaden post, ale zwyczajnie nie miałam czasu, ani motywacji, aby cokolwiek tutaj napisać. Nie lubię pisać na siłę, więc wolałam poczekać, aż mi się " zachce". 

Od dawna miałam w planach podzielić się z Wami tutaj na blogu moim kolejnym teledyskiem, który stworzyłam już ponad 3 tygodnie temu, jednak cover nagrałam rok wcześniej. Nie przyszłam z niczym specjalnym, ale będzie mi niezmiernie miło, gdy poświęcicie te 4 minuty na obejrzenie mojego filmu na YouTube. Oczywiście każda szczera opinia jest mile widziana. :)

U mnie leci ostatni tydzień szkoły i w końcu ferie!!! Bardzo się cieszę, zwłaszcza, że na całe 2 tygodnie jadę do cioci i jestem bardzo podekscytowana. Czeka mnie 17 godzin podróży autokarem i przyznaję, że troszkę się stresuję, ponieważ jadę sama i będzie to moja pierwsza taka daleka podróż. Pewnie zastanawiacie się gdzie jadę, ale niestety będziecie musieli poczekać, aż wrócę. Jak zwykle biorę ze sobą sprzęt i będę kręciła vloga, który mam nadzieję złożę jak najszybciej i podzielę się z Wami na moim kanale i tutaj na blogu. Będę dużo zwiedzała, co mnie naprawdę cieszy, bo uwielbiam to! Czuję, że to będę bardzo udane ferie, już się nie mogę doczekać, a wyjeżdżam w ten piątek. Powoli się pakuję, nie chciałabym niczego zapomnieć, a zapewne jak zawsze ciuchów wezmę więcej. ha, ha, ha. A Wy jak spędziliście, spędzacie, bądź spędzicie ferie zimowe? 
Zapraszam na mój nowy cover!!!

15 komentarzy:

  1. Bardzo fajny teledysk ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny cover. Masz cudowny głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże jaki masz cudowny głos !!!! wow :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie śpiewasz. Teledysk bardzo fajny, pasuje do piosenki, zresztą montaż też mi się z nią kojarzy ale jest taki bardziej twój i to czyni go oryginalnym :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Głos Kochana masz extra! Ogólnie film zrobiony rewelacyjnie. Miło się ogląda taka śliczna, sympatyczna osobke.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny cover! Czekam na kolejny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło się to oglądało, dobrze że wróciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny masz głos, świetnie! :)
    Pozdrawiam
    www.damandherworld.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny masz głos! 👌🏾

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    weronikakalemba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedna z moich ulubionych piosenek,wykonałaś ją genialnie! Życze Ci kolejnych sukcesów i czekam na relację z ferii. Ja wybieram się na tydzień do Anglii , mam nadzieję ,że wpadniesz za jakiś czas przeczytać mojego posta :) Równiez tak samo jak ty zaczynam pomału przygodę z youtube ,zobaczymy co z tego wyjdzie :)
    Pozdrawiam,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie śpiewasz! Idealnie pasuja ci takie piosenki ;)
    Masz rację, nie ma co pisać na sile ;)
    Pozdrawiam!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Głos masz przepiękny ;) normalnie zazdroszczę ;) co do teledysku? Może lepiej by było gdybyś nie śpiewała na tym plażowym tle... Ale te wstawki fal są ciekawe ;) wracając do tego tła gdyby było bardzo oddalone wyglądałoby lepiej ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie! Masz racje, oddalona kamera pokazałaby więcej tła i wygladałoby o wiele lepiej! Nie pomyślałam, dzięki! :) Pozdrawiam!!!!

      Usuń
  13. Cudowny głos i świetny teledysk! Pozdrawiam! xo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)