Obserwatorzy

czwartek, 12 stycznia 2017

WINTER | SESSION | 2 0 1 6 | POLAND


Dzień dobry wszystkim! Już leci drugi tydzień Nowego Roku 2017, ale i zarazem tydzień mojej choroby. Aktualnie jestem na antybiotykach, jednak czuję się już lepiej, więc mam nadzieję, że w poniedziałek będę już w ogóle wspaniale się czuła i pójdę do szkoły, bo nie chciałabym więcej zaległości niż mam teraz... Ciekawe co mi czas pokaże. Pewnie po tytule jak i powyższym zdjęciu domyśleliście się, że tematem dzisiejszego postu jest SESJA, którą miałam jeszcze w zeszłym roku, dokładnie kilka dni przed Sylwestrem. Pomyślałam, że nic złego dodać ją dopiero po nowym roku, chociaż nie byłam też do końca przekonana czy zdjęcia się nadają na bloga. Może i są z najlepszego aparatu, zrobione przez dobrego, mojego "fotografa", ale wiadomo - gdyby nie te minusy na dworze zdjęłabym kurtkę na dłużej i miałabym to, co oczekiwałam. Chociaż i tak cieszę się, że w ogóle wyszły. Ps. A Wam jak mija drugi tydzień nowego roku??? :)) Zapraszam na obejrzenie zdjęć - Kliknij czytaj dalej....






Kurtka - pull&bear | 2014 |

Pozdrawiam, Lisia.

20 komentarzy:

  1. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz jak żywcem wyjęta z obrazu! :) Życzę powrotu do zdrówka, bo opuszczanie w szkole nie jest powodem do radości. Jednak to jest sezon gryp i innych chorób, a choroba podobno nie wybiera.
    Podoba mi się Twój blog, jest estetyczny, posty przejrzyste - to, czego oczekuję od profesjonalnego blogera :)
    http://zaczytanaaax.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wyglądasz prześlicznie x
      http://blog017.blogspot.com/

      Usuń
  2. Świetnie wyglądasz! Kochana najlepszy antybiotyk to czosnek więc pij dużo mleka z czosnkiem i miodem i dużo zdrówka Ci życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrówka :) Świetne zdjęcia,masz ciekawą urodę! http://moose-cosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co zachwyciło mnie w tych zdjęciach najbardziej? Twoje włosy... są takie piękne, że aż brakuje słów!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe ujęcia :) Teraz dużo osób choruję, u mnie w klasie jest bardzo mało osób w tym tygodniu i sama dziwię się że nic mi nie jest :P
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sesja :) wyglądasz naprawdę zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj jaa się rozchorowałam ciężki tydzień dla mnie :(
    Wyglądasz cudownie Kochana, włosy masz świetne!!
    Kurteczkaprezentuję się tak cudownie że aż zapragnełam być jej posiadaczką !
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę Ci więc powrotu do zdrowia! Zaległości to nic fajnego, coś o tym wiem, ale dasz radę i nadrobisz wszystko! Przepiękna sesja! Miłego dnia! Obserwujemy?


    Komentarz u mnie = Komentarz u Ciebie

    http://bieganiejestspoko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę zaobserwować bloga :( Spróbuję jeszcze za jakiś czas :)

      Usuń
  10. To, co od razu rzuca się w oczy patrząc na te zdjęcia, to Twoje piękne włosy. <3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia i bardzo przenikliwe spojrzenie, oczywiście w taki pozytywny sposób :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: asieekknowak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdjęcia wyszły bardzo fajnie, dużo lepiej niż modelki rozbierające się do topów w takim mrozie... Nigdy tego nie zrozumiem ;) ogólnie życzę Ci dużo zdrówka i wytrwałości w prowadzeniu bloga :)

    kajaspelniamarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne włosy!!@ zdjęcia pełne optymizmu !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia! A włosy masz prześliczne *.*

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przeurocze zdjątka! <3 W szczególności włosy! <3
    Wracaj szybciutko do zdrowia!
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2017/01/daily-vlog-dream-team-casting.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)