Obserwatorzy

środa, 4 stycznia 2017

VLOG | S Y L W E S T E R | KATOWICE 2016/2017 | POLAND |

by Paulina Zasieczna

Witajcie kochani w NOWYM 2017 ROKU!!!! Jak spędziliście Sylwestra? Mam nadzieję, że bawiliście się tak samo jak ja świetnie i, że rozpoczęliście kolejny rok z pozytywnym nastawieniem i szerokim uśmiechem! Życzę Wam jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO, spełnienia marzeń, celów i postanowień, cierpliwości, zdrowia, szczęścia i radości!!!! :) Jak mówi tytuł dzisiaj VLOG Sylwestrowy z Katowic i szczerze film bardzo mi się podoba.
W tym roku Sylwestra spędziłam na śląsku, w Katowicach na którego pojechałam ze znajomymi!!! Później po koncercie pojechaliśmy do kolegi na imprezę (już w moim mieście) i przyznaję, że poszłam spać z przyjaciółką po 7 nad ranem. Spełniło się jedno z moich marzeń z dzieciństwa - spotkałam Michała Wiśniewskiego i było tak fantastycznie, że śpiewaliśmy z nim wszyscy razem!!! Uwielbiam piosenki Thomasa Andersa z zespołu Modern Talking i jestem podekscytowana, że miałam możliwość również jego spotkać. Inni wokaliści i wokalistki również świetnie zaśpiewali, m.in Beata Kozidrak z Sylwią Grzeszczak zaśpiewały wspaniale w duecie przebój Cher z 1989 roku - "If I Could Turn Back Time". Naprawdę cieszę się, że w końcu udało mi się pojechać na taki Sylwestrowy Koncert. Rok temu nie miałam możliwości wybrać się do Wrocławia, ale warto było poczekać!!! ZAPRASZAM DO OBEJRZENIA VLOGA!!!! :)


Pozdrawiam, Lisia.

21 komentarzy:

  1. O spotkałaś się z Wiśniewskim! To musiało być super <3
    Fajnie, że tak dobrze się bawiłaś <3 My na spokojnie, bo jestem w ciąży :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było naprawdę fantastycznie!!! Gratuluję kochana i szczęśliwego rozwiązania! :)

      Usuń
  2. Mimo, że mieszkam blisko Katowic, jakoś nie umiałam się wybrać pod spodek...
    Super, że mogłaś to zobaczyć na żywo!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, ze musiałaś sie swietnie bawić :) Super, ze zobaczyłaś tyle znanych osób na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze marzyłam, żeby pojechać na takie wydarzenie na żywo, jednak mój tegoroczny sylwester minął mi bardzo fajnie bo na domówce z najlepszymi koleżankami z klasy :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę sylwester udany Kochana, my z dziećmi i rodzicami w domku :) może jak córeczka podrosnie to też wreszcie się wybiorę gdzieś.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę Sylwestra! W telewizji oglądałem właśnie ten w Katowicach bo tak były najlepsze piosenki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno było fajnie!!! Ja świętowałam w domu z grupką znajomych! :D

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy post!
    Super spędziłaś Sylwestra! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawie spedzilas Sylwestra. Szkoda że bliżej mojego miasta nie ma takich koncertów większych organizowanych http://moose-cosmetics.blogspot.com/2017/01/paletki-od-sleek-czy-warto-kupic.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie spędziłaś sulwestra, ja domówka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, bo sama nigdy nie miałam okazji spędzić sylwestra w taki sposób :) Takie koncerty na żywo, jeszcze z jakim rozmachem - to musi być przeżycie <3 Ja musiałam zadowolić się telewizorem :D
    Buziaki :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. No było świetnie!!! Polecamy każdemu!!! :):):)

      Usuń
  14. Świetne przeżycie! Wszystkiego dobrego!
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham piosenki Michała Wiśniewskiego, marzy mi się aby Ich Troje znów szalało na scenie i nagrywało nowe płyty. Ja mojego sylwestra spędziłam grzecznie i spokojnie w domku ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mojego Sylwestra spędziłam na spokojniej niż Ty :) Ale takie przeżycie musi być mega! Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku. Życzę Ci aby spełniło się więcej Twoich marzeń w tym roku, a nawet wszystkie jakie masz.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj jak ja ci zazdroszczę tego spotkania i ogólnie całego spędzonego sylwestra! Ja to sylwestra spędziłam z Polsatem tylko w domu haha, ale tobie megamega zazdroszczę :*
    Buziaki xx

    OdpowiedzUsuń
  18. super spędziłaś czas :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)