CHRISTMASTIME III: ŚWIĄTECZNY TAG

Cześć wszystkim! Parę dni temu w końcu ubrałam choinkę, przyozdobiłam swój pokój świątecznymi dekoracjami, poczułam bardziej klimat zbliżających się świąt i postanowiłam, że zrobię Christmas tag. Pytania wzięłam z YouTube'a z filmiku ssarusski , także mam nadzieję, że nie tylko więcej się o mnie dowiecie, ale wam się spodoba i zainspiruje, by napisać również taki u siebie na blogu. Post wypełniłam zdjęciami mojego udekorowanego pokoju. Zapraszam na trzeci świąteczny post na moim blogu! :) Kliknij czytaj dalej...

I. Czy wyjeżdżasz gdzieś na Święta?
I tak i nie. Jak co roku Wigilię spędzam u dziadków w swoim mieście, natomiast w pierwszy dzień Świąt jadę blisko poza swoje miasto do drugich dziadków. W drugi dzień Świąt właściwie raz u jednych dziadków, a raz u drugich lub obu jednego dnia. :)))

II. Co chciałabyś dostać na Święta?
Najlepszy prezent to byłyby dwa bilety na wycieczkę do Australii, spełniłoby się jedno z moich największych marzeń!!! W tym roku nie skupiam się na prezentach, zależy mi, aby  święta były rodzinne, ciepłe i pełne radości! Chcę je spędzić w gronie najbliższych i o nic się nie martwić! :)) Jednak babcie pytały mnie co chciałabym dostać, więc powiedziałam im, że potrzebuję puder, bo mi się kończy, tutaj odżywka do włosów, tutaj moja ulubiona paleta cieni, tutaj potrzebuję stanik - także moje prezenty tegoroczne będą kosmetyczne i niezbędne. Pewnie od rodziców jak co roku dostanę pieniądze. Wolę odłożyć i kupić sobie coś sama.
III. Prezenty przynosi Gwiazdka czy Mikołaj?
U mnie chyba nigdy nie mówiło się, że prezenty przynosi Gwiazdka... a raczej Aniołek :))

IV. Ulubiona świąteczna potrawa?
Zdecydowanie barszcz z uszkami!!! 
V. Ulubiona ozdoba świąteczna?
Lampki porozwieszane na ścianach/oknach.

VI. Czy dekorujesz swój pokój na Święta?
Pewnie! Co roku mam swoją ulubioną, białą, niestety sztuczną choinkę w pokoju, którą ozdabiam niebieskimi światełkami, bombkami i złotym łańcuchem. Do okna są również przyczepione niebieskie lampki i nad telewizorem, prócz tego na parapecie wewnątrz pokoju stoją świeczniki, które pięknie zapalone wyglądają wieczorem. Taki klimat powoduje, że czuję się spokojna i szczęśliwa. :)))
VII. Żywa czy sztuczna choinka?
Kiedyś mieliśmy co roku żywą choinkę, jednak jak każda choinka gubiła igły i robił się bałagan. Jakoś dwa lata temu kupiliśmy sztuczną i taką mamy. 

VIII. Ulubiona piosenka świąteczna?
Nie mam jednej ulubionej świątecznej piosenki, mam ich kilka.
KLIKNIJ tu, aby przejść do postu ze świątecznymi piosenkami!
IX. Czy w okresie Świąt zmienia się Twój styl?
Nie. 

X. Czy w Twoim mieście spadł już śnieg?
Spadł, ale stopniał.. Mam nadzieję, że na Święta spadnie, a później znowu stopnieje i wróci na ferie zimowe.. HA,HA,HA! :))
XI. Jaka jest Twoja ulubiona kolęda?
Nie mam ulubionej świątecznej kolędy. Ostatnio często słucham Cichą Noc, ponieważ w przyszłym tygodniu gram w Jasełkach i śpiewam solówkę. 

XII. Ulubiony film świąteczny?
Mam kilka ulubionych świątecznych filmów...
Zapraszam do postu z moimi ulubionymi świątecznymi filmami - KLIKNIJ TU.

Na koniec chciałabym Was serdecznie zaprosić na mój kanał na YouTube, ponieważ wczoraj pojawił się mój drugi amatorski teledysk z nagranym już wcześniej coverem piosenki Ciemno Marty Bijan. Serdecznie zapraszam - KANAŁ LIISIIALY
Pozdrawiam i życzę Wam z całego serducha WESOŁYCH i SPOKOJNYCH ŚWIĄT! Lisia.

Komentarze

  1. Biletami do Australii bym nie pogardziła ^^
    Bardzo fajny tag!

    Mój blog - KLIK
    Mój kanał - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłam w Australii, taka wycieczka to naprawdę fajny i pomysłowy prezent.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również mam jeszcze nadzieję na śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny tag.
    Pozdrawiam http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Sama nie mogę doczekać się już świąt i także mam nadzieję, że spadnie śnieg. :)
    http://nwaldowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia! Już nie mogę doczekać się świąt, chociaż z każdym rokiem coraz mniej czuję tę świąteczną atmosferę :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo!!! :( Pozdrawiam! :))

      Usuń
  7. Bardzo fajny tag szczególnie, że się rozpisałaś w odpowiedziach na pytania. Bardzo ładne zdjęcia.
    Australia jest piękna moja kumpela ma tam ciocie jeździ tam na wakacje. W tym roku zabiera tez mnie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, to wspaniale!!! Australia mi się marzy od dziecka, kocham ten kontynent! Zazdroszczę Ci takiego szczęścia i mam nadzieję, że kiedyś będzie mi dane tam polecieć! Pozdrawiam serdecznie! :))

      Usuń
  8. Ach, takie bilety na wycieczkę do Australii to i ja chętnie bym przygarnela ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mój ulubiony film świąteczny - tutaj chyba nikogo nie zaskoczę - KEVIN! hehehe:D fajny i ciekawy wpis, dobrze się czyta:)
    http://guesswhat.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Z racji tego, że moja babcia pochodzi z Poznania to zawsze mówi się, że gwiazdor przynosi prezenty pod choinkę :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tak samo nie mogę się doczekać śniegu, czekam na cud, żeby spadł

    https://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe odpowiedzi i bardzo klimatyczny wpis <3

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe odpowiedzi! Mam niektóre podobne odpowiedzi! ♥♥

    oliwka-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo Australia! fajnie! ja również uwielbiam barsz z uszkami<3


    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie też króluje barszcz z uszkami! <3 A pokój zawsze dekoruję :)

    www.turqusowa.blogspot.com
    dziękuję za odwiedziny i zapraszam ponownie ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteśmy bardzi podobne!:)
    Jak ja uwielbiam dekorowanie pokoju świątecznymi lampeczkami!:)
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham barszcz z uszkami!
    http://pinkelepphant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wesołych świąt!<3

    little-jay999.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  19. W dzieciństwie też obchodziłam Święta tak jak Ty i z nostalgią wspominam te czasy! Zachowuj te wspomnienia, bo są cenne! Fajnie piszesz o Świętach :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)