CHRISTMASTIME II: 4 NAJLEPSZE ŚWIĄTECZNE PIOSENKI

Do świąt pozostało 13 dni, cieszycie się? Muszę przyznać, że miałam mały problem z wyborem najlepszych piosenek, a dlatego, że muzyka w moim życiu odkrywa bardzo ważną rolę i uwielbiam wszystkie świąteczne piosenki praktycznie tak samo! Jednak po chwili zastanowienia udało się wybrać 4 najlepsze wg. mnie świąteczne piosenki. Zapraszam na drugi świąteczny post na moim blogu! :) 

PS. Dajcie znać w komentarzu czy znacie i również lubicie wymienione w poście piosenki! :)


I. WHAM! - LAST CHRISTMAS


II. SHAKIN' STEVENS - MERRY CHRISTMAS EVERYONE



III. CLIFF RICHARDS - CHRISTMAS TIME MISTLETOE AND WINE


IV. JACKIE DESHANNON - WHAT THE WORLD NEEDS NOW IS


Inne świąteczne piosenki, które również lubię:
I. Dean Martin - LET IT SNOW
II. MARIAH CAREY - ALL I WANT FOR CHRISTMAS IS YOU
III. Band Aid - DO THEY KNOW IT'S CHRISTMAS
IV. Mud - LONELY THIS CHRISTMAS
V. Bobby Helms - JINGLE BELL ROCK
VI. Michael Buble - WHITE CHRISTMAS i IT'S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS
VII. Brenda Lee - ROCKIN AROUND THE CHRISTMAS
VIII.  Feliz Navidad - I WANT TO WISH YOU A MERRY CHRISTMAS
IX. Ariana Grande - SANTA TELL ME
X. Frank Sinatra - SANTA CLAUS IS COMING
XI. R. Kelly - HOME FOR CHRISTMAS
 XII. Celine Dion - SO THIS IS CHRISTMAS
XIII. Josh Groban - O HOLY NIGHT
XIV. Ania Szarmach - CORAZ BLIŻEJ ŚWIĘTA
XV DeSu - KTO WIE CZY ZA ROGIEM
XVI. Czerwone Gitary - JEST TAKI DZIEŃ
Znalazłoby się pewnie więcej piosenek, ale te są mi najbliższe... Co do kolęd to nie mam ulubionej, lubię chyba każdą kolędę. A wy? :) 

Pozdrawiam, Lisia.

Komentarze

  1. Ja uwielbiam Lonely this christmas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nie przepadam za świątecznymi utworami. Z tym okresem kojarzy mi się tylko Nightwish - While Your Lips Are Still Red. <3
    Pozdrawiam // Książki w Piekle ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że znam ♥ widzę na liście Celine Dion ♥ jej piosenkę najbardziej lubię i zawsze śpiewam ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam słuchać świątecznych piosenek.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. szlagiery straszne, ale chyba wszyscy lubimy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie przypomniałaś mi o What the World Needs Now :D Jak mogłam o niej zapomnieć? ;o
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie lubię świątecznych utworów;/

    OdpowiedzUsuń
  8. super :D, co raz mocniejsza atmosfera świąt :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne piosenki, moimi ulubieńcami są jednak te piosenki z listy pozostałych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdź sobie piosenkę just now jest piękna . Odkryłam ja w tym roku
    http://indiesan.blogspot.com/2016/12/new-silver-cut-crease-make-up.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie słyszałam tej piosenki, zaraz sprawdzę! Dzięki! :)
      Pozdrawiam serdecznie!!!

      Usuń
  11. "Let it snow" to jest mój hit! <3 Uwielbiam tę piosenkę tak naprawdę o każdej porze roku :D Zresztą, wszystkie z Twoich propozycji bezapelacyjnie kojarzą się ze świętami :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/jonava.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham wszystkie tu podane piosenki :) Taaaak! Czuć już magię <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja stawiam na klasykę "Last Christmas" , "Merry Christmas Everyone", "Jingle Bell Rock" itp :D

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz znam wszystkie! :) Najbardziej z nich lubię last christmas.

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)