Obserwatorzy

wtorek, 6 grudnia 2016

CHRISTMASTIME I: 5 NAJLEPSZYCH ŚWIĄTECZNYCH FILMÓW

Kochani! W końcu mamy grudzień i dzisiaj są MIKOŁAJKI! Post miał pojawić się już w zeszłym tygodniu, ale niestety nie miałam kiedy go dokończyć pisać, też aktualnie jestem przeziębiona i wczoraj gorączkując cały dzień prawie przespałam. Za niecałe 3 tygodnie są święta, a później Nowy Rok 2017! Bardzo się w tym roku cieszę, czuję ten klimat i chcę wykorzystać ten magiczny czas maksymalnie. Chciałabym również z tej okazji, że mamy nowy i zarazem ostatni miesiąc roku zacząć serię świąteczną na blogu, a mianowicie będą 3-4 posty na temat świąt (filmy/muzyka, vlog), oraz ostatni, czyli temat Sylwestra! :) Mam nadzieję, że seria Was zaciekawi i, że z chęcią będziecie czekać. :) Dzisiaj przygotowałam dla Was post z 5 moimi ulubionymi i najlepszymi wg. mnie filmami świątecznymi. Poniżej podałam również kilka filmów, które lubię i również polecam.
Zapraszam na pierwszy  świąteczny post na moim blogu! :) Kliknij czytaj dalej...

Najśmieszniejszy świąteczny film jaki znam! 
Często wracam do filmów z serii W krzywym zwierciadle, uwielbiam aktorów tam grających jak i same fabuły. 
Jeśli jest osoba, która tego filmu nie widziała to powinna go koniecznie obejrzeć jeszcze dziś, nie pożałuje! 
Film powstał 1989 roku i opowiada o rodzinie Griswoldów, którzy organizują dla swojej rodziny Boże Narodzenie. Clark (Chevy Chase) - głowa rodziny chce, by święta były idealne, jednak nieustannie przeszkadza mu w realizacji prześladujący go pech.


Nikt chyba nie wyobraża sobie świąt bez Kevina, stało się już to tradycją. 
W dzieciństwie często oglądałam  Kevina samego w domu jak i w Nowym Jorku, zostało tak do dzisiaj, nawet ostatnio obejrzałam go w wakacje. 
Z tym filmem (1 i 2 część) łączę wiele wspomnień. Uwielbiam Nowy Jork i chyba dlatego wolę drugą część, a wy?


III. THE HOLIDAY (2006)
Gdy obejrzałam po raz pierwszy w życiu ten film od razu wiedziałam, że stał się jednym z moich ulubionych świątecznych filmów.
 Ciekawa fabuła, dobrzy aktorzy - naprawdę wart obejrzenia film, który wszyscy zresztą znacie. 
Film opowiada o dwóch kobietach, które postanawiają zamienić się na święta domami. Jedna z nich (Amanda - Cameron Diaz) wyjeżdża do Anglii na wieś, gdzie panuje przepiękna zima, natomiast Iris (Kate Winslet) przeprowadza się do pięknego domu w Los Angeles.


IV. LISTY DO M. (2011)
 Najbardziej lubię pierwszą część Listy do M, uważam, że w drugiej części mogli się o wiele bardziej postarać, jednak też nie była, aż taka zła. 
Pierwsza część filmu opowiada historię kilku ludzi pięciu kobiet i pięciu mężczyzn, którzy odkrywają miłość w czasie świąt Bożego Narodzenia. (opis Filmweb). 
Bardzo podoba mi się historia Doris (Roma Gąsiorowska) i Mikołaja (Maciej Stuhr), ale by nie spoilerować zachęcam do obejrzenia, jeśli ktoś jeszcze nie widział! 
Najbardziej świąteczna komedia romantyczna, którą znam.


V. LAST MINUTE (2013)
Również polska śmieszna komedia powstała w 2013 roku.
  Film na pewno każdy z was zna
W skrócie - opowiada historię rodziny, w której matka Tomka i zarazem babcia Dominiki i Bartka wygrywa wycieczkę do Egiptu. Na miejscu dochodzi do wielu śmiesznych, nieoczekiwanych i niefortunnych zdarzeń. 
Gorąco polecam!!!

Poniżej podaję również filmy, które bardzo lubię oglądać w święta, jednak nie są dla mnie aż tak ważne jak te powyżej. :))

I. PRETTY WOMAN (1990)
II. MIRACLE ON 34TH STREET (1994) CUD Z 34 ULICY
III. WHILE YOU WERE SLEEPING (1995) JA CIĘ KOCHAM, A TY ŚPISZ
IV. JINGLE ALL THE WAY (1996) ŚWIĄTECZNA GORĄCZKA
V. ELF (2003)
VI. LOVE ACTUALLY (2003) TO WŁAŚNIE MIŁOŚĆ
VII. CHRISTMAS WITH THE KRANKS (2004) ŚWIĘTA LAST MINUTE
VIII. SURVIVING CHRISTMAS (2004) PRZETRWAĆ ŚWIĘTA
IX. A CHRISTMAS KISS (2011) ŚWIĄTECZNY POCAŁUNEK
X. HOW THE GRINCH STOLE CHRISTMAS (2000) GRINCH: ŚWIĄT NIE BĘDZIE

Pozdrawiam, Lisia.

28 komentarzy:

  1. Idealnie wymyśliłaś ten post! Właśnie dziś napisałam mojemu chłopakowi, że musimy obejrzeć jakiś świąteczny film! Genialne! <3

    www.istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam wszystkie ale najbardziej do gustu mi przypadł film Last Minute! Cudowny film i oczywiście święta bez Kevina to nie święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł z postem o filmach, oglądanie ich potrafi nadać klimatu świąt. Kocham Last minute i oglądam go bardzo często, za Kevinem nigdy nie przepadałam, chociaż może powinnam dać mu jeszcze jedną szansę? :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, ze powinnas! Może w końcu się przekonasz??! Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetna lista ;) Oglądałam wszystkie filmy oprócz pierwszej pozycji, ale myślę, że ten polski 'last minute' - mówiąc, że jest kiepski, to mało powiedziane. Nie polecam. Za to Pretty Women zawsze!

    Pozdrawiam ♥,
    MADEMOISELLE BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie te filmy:)
    Polecam Ci jeszcze Harold i Kumar Spalone święta :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdecznie, chyba jeszcze nie oglądałam i na pewno obejrzę w najbliższym czasie!
      Buźka, Pozdrawiam

      Usuń
  6. u mnie będzie jutro post własnie o ulubionych filmach świątecznych, ale zdradzę, że dwa się pokrywają. ;) i też uwielbiam "holiday" <3 <3 <3
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! Chętnie wpadnę! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Super! Chętnie wpadnę! :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetny wybór filmów, na pewno skorzystam z Twojej listy i obejrzę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne filmy oglądałam każdy pozdrawiam
    I zapraszam do ciebie
    http://cosinnegocosfajnego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Kevin sam w domu! Obowiązkowy film na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatniego filmu nie oglądałem:P muszę nadrobić. Mój ulubiony z listy to "Christmas Vacation" Za Kevinem nie przepadałem jakoś nigdy.. fajny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kevina pamięam z dzieciństwa ;)
    Zapraszam do mnie na konkurs, w którym można wygrać zestawy kosmetyków Balea:
    www.womanfromforest.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam wszytskie!:)
    Jednak najbardziej przytrzymuje tradycję z Kewinem!;)
    Zapraszam do mnie asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam wszystkie te filmy,genialne propozycje :)


    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wyobrażam sobie świat bez Kevina . Naprawdę uwielbiam ten film . Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądałam każdy z tych filmów i też każdy bardzo lubię :)
    Super pomysł na post :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za świętami, ale świąteczne filmy oglądać lubię, żeby się trochę pośmiać - w końcu święta to czas radości :) 4 z 5 Twoich propozycji znam i chętnie do nich wracam :D
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Lina Nastya
    http://lina-nastya.blogspot.com/2016/12/moj-may-kawaek-litwy.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Oprócz Kevina uwielbiam Holiday, oglądałam to już kilka razy i pewnie jeszcze kilka razy obejrzę gdy będzie lecieć w telewizji :)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny post, akurat przed świtami to będzie coś mega!
    Kocham Kevina i jeżeli chodzi o święta to zdecydowanie mój must have do obejrzenia :D
    http://lolqienjoy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kevin, choć chwilami już znienawidzony - i tak prowadzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie wyobrażam sobie świat bez kevina

    OdpowiedzUsuń
  22. Z tych filmów, które wymieniłaś podobają mi się "Listy do M" oraz "Last minute".
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz i stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)