Obserwatorzy

środa, 28 grudnia 2016

BLOOPERS / kulisy powstania mojego pierwszego amatorskiego teledysku / cover Christiny Perri - Jar of hearts

Cześć! Jak minęły Wam Święta? Mi bardzo przyjemnie, spokojnie i rodzinnie. :))) Szybko przeleciało, teraz czekam na Sylwestra! ha, ha, ha. Miałam w planach napisać post o moich postanowieniach na 2017 rok, później pomyślałam, że ciekawiej byłoby napisać post na temat moich przemyśleń odnośnie postanowień, celów i marzeń, kolejnym pomysłem była ostatnia, październikowa sesja zdjęciowa, jednak ostatecznie stwierdziłam, że mój ostatni tegoroczny post będzie o czymś zupełnie innym, o czymś co nie jest związane ani ze świętami, ani z postanowieniami na 2017 rok. Tak sądzę. Jesteście ciekawi o czym jest? Kliknij czytaj dalej... Zapraszam! :)


Kiedy zaczęłam w 2 dzień Świąt robić filmik związany właśnie z moim teledyskiem stwierdziłam, że w końcu znalazłam pomysł na ostatni grudniowy post na blogu. Niestety nie udało mi się wykorzystać wszystkich ujęć, które nagrałyśmy razem z przyjaciółką, ponieważ cover trwa ponad 4 minuty i więcej fragmentów nie zmieściłaby się w czasie. W ramach tego, iż nie wykorzystałam wszystkich ujęć bez jakiegokolwiek planu zaczęłam montować BLOOPERS. Nie minęły nawet 2 godziny a już był zrobiony! Uwielbiam się bawić w montaż filmów. Jak go oglądam śmieję się momentami, uważam, że to była wspaniała przygoda!!! Miło to wspominam. Mam nadzieję, że kolejne moje teledyski, które chciałabym w przyszłości nagrać będą równie świetną zabawą jak ten! 


Nie czułam się dobrze z postem, który napisałam o postanowieniach na 2017 rok, bo nie chcę w tym roku mieć zapisanych celów na nowy rok. Dlatego więc go nie dodałam. Chcę żyć chwilą, odwagą, nadzieją i być szczęśliwa. To czy zacznę chodzić na siłownię, pojadę do Włoch, bądź przeczytam 52 książki w 12 miesięcy nie ma znaczenia. Będzie co będzie, na pewno będę starała się nie planować ani nie rozmyślać, tylko działać. Jeśli mam jakieś postanowienia w głowie, które chciałabym zrealizować w nowym roku to zrobię to, będę starała się z całych sił dążyć do tego, by się spełniły moje marzenia. Dlatego warto pamiętać, by nie patrzeć na zapisane cele na kartce i podziwiać je przez 12 miesięcy, a działać i jeszcze raz działać. Pierwszy krok zawsze jest trudny i często mocno boli, ale wierzcie, że warto.. Mówię to z mojego doświadczenia.

Ujęcia do teledysku kręcony były od 16 do 18 października tego roku, zmontowałam go dość szybko, bo nawet nie minął dzień, a był już gotowy! Przyznaję jednak - było trudno, ale jak na pierwszy amatorski teledysk wyszło naprawdę super! Cover piosenki Christiny Perri - Jar Of Hearts nagrałam rok wcześniej w Studio Nagrań w moim mieście.

Jak napisałam na początku - myślałam również, by dodać post ze zdjęciami październikowej sesji zdjęciowej, jednak dzisiejszy temat przebił wszystko... Chociaż pomimo tego jak już zauważyliście zdjęcia się pojawiły, ponieważ są one z nagrań do teledysku. Cieszę się, że wszystko wyszło jak planowałam, i uważam, że post nadaje się już do opublikowania. Są zdjęcia - jest film - jest zwięzła treść! To lubię!!!! Ps. liczę na wasze opinie dotyczące teledysku. :))) Piszcie ją w komentarzach, bądź na moim kanale pod filmem. 










Wszystkiego dobrego w nowym 2017 roku, szczęścia, radości, spełnienia najskrytszych marzeń, zdrowia, nadziei i siły do spełnienia swoich postanowień na nowy rok. I czego jeszcze chcecie!!! Pozdrawiam, Lisia.

21 komentarzy:

  1. Święta spędziłam w cudownej rodzinnej atmosferze. Teraz tak jak ty czekam na sylwestra. Przy okazji życzę Ci szczęśliwego nowego roku. Dla mnie 2016 był cudowny. Nie mam postanowień na nowy rok. Wpadnę na Tw YT i obejrzę filmik. Śliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia :D
    https://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mi się podobają te zdjęcia! Szczególnie te drugie! Życzę Ci wspaniałego 2017 roku i wielu sukcesów. :) http://ksiazkidobrejakczekolada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia bo w końcu przeze mnie robione! haha skromność :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No świetnie wyszły, przyznaję! :) Dzięki murzynie!!! ha, ha, ha

      Usuń
  5. Bardzo fanjne zdjecia takie naturalne, chwali się to :)

    Pozdrawiam

    http://badz-lepszym-kazdego-dnia.blogspot.com/2016/11/dziaanie-jak-sie-motywowac.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow mam nadzieję, że super wyszedł Ci teledysk i bardzo fajna sesja, powodzenia w prowadzenia kanału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak super! Podziwiam za motywację i pomysł na siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi również bardzo szybko minęły święta :) szczerze to Cię podziwiam za to jaka jesteś ;) wiesz czego chcesz :) Dużo śwetnej zabawy przy teledyskach życzę :) Zdjęcia są super i mają w sobie dużo pozytywnej energii :)
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogladalam teledysk,jest super!Gratuluje odwagi,ja tam bym sie wstydzila pokazac w innej odslonie hehe
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny filmik. Jestem pewna, że następny będzie jeszcze lepszy. Bardzo ładna stylizacja, masz dobry gust.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjecia bardzo pomyslowe i to sie ceni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Teledysk bardzo mi się podoba :)

    tiffuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Genialny pomysł i super zdjęcia, zwłaszcza te zabawne w ruchu przypadły mi do gustu :) i te Twoje piękne latające wlosy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa efektów, sama chcę nakręcić kiedyś taki amatorski teledysk.
    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt pracy jest od 2 miesięcy na moim kanale, jak wyżej napisałam.... :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  15. Bardzo ciekawy pomysł na post, a bloopersy przegenialne. Życzę dalszego rozwoju i szczęśliwego nowego roku
    http://julkamisina.blogspot.com/2016/12/bad-day-new-year.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Niektóre zdjęcia są bardzo ciekawe. Powodzenia w dalszym blogowaniu!
    MARTHA zapraszam na urodzinowy post🎉

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę szczęśliwego nowego roku kochana!
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    xoxoklaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia i filmik przeee! masz cudowny głos ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)