Obserwatorzy

niedziela, 6 listopada 2016

NAGRAŁAM TELEDYSK!

Witajcie kochani w kolejnym poście! Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami swoim małym sukcesem, a mianowicie w połowie października spełniłam swoje długo już wyczekiwane marzenie - teledysk! Cover Christiny Perri - Jar of hearts nagrałam w ubiegłym roku w studio nagrań w Opolu, natomiast dopiero teraz mając odpowiedni sprzęt zdecydowałam się stworzyć coś, co zawsze chciałam zrobić. W gimnazjum nagrywałam teledysk do polskiej piosenki, ale niestety się nie udało i do tej pory tego nie zmontowałam, natomiast ogromnie się cieszę, że w końcu przyszedł ten czas i moja wizja na teledysk do piosenki Christiny się sprawdziła. Jestem z niego zadowolona na 99%, ponieważ jak na mój pierwszy, amatorski teledysk wyszło naprawdę dobrze, chociaż z drugiej strony wiem, że mogłam pewny moment nakręcić w innym, ciekawszym miejscu, oraz powtórzyć moment, w którym na początku teledysku jakiś pan wszedł mi w kadr, haha! Niestety zauważyłam to dopiero, gdy składałam film. Jeśli będę nagrywała kolejnym razem, bo już wiem czego unikać, a jak wiecie - człowiek uczy się na błędach i robiąc coś ponownie jest w tym jeszcze lepszy to na pewno będzie taki w 100%! Podaję Wam link do mojego kanału na YouTube, także jeśli jesteście obserwatorami mojego bloga to koniecznie zasubskrybujcie również mój kanał, chociaż zachęcam też nowych i przypadkowych gości do zajrzenia na mojego YouTube'a, i zasubskrybowania. :) MÓJ KANAŁ - KLIK


Nie zapomnij kliknąć filmu i przejść na mój kanał! 
Pozdrawiam, Lisia.

39 komentarzy:

  1. Szacun! Mimo, że teledysk nie wygląda jak z popularnych programów telewizyjnych, to nagranie i zmontowanie tego to musiał być nie lada wyczyn! Masz śliczny głos!

    Pozdrawiam!
    Enjoy Lifeee

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jestem pod wrażeniem, masz piękny głos. W dodatku zrobić taki teledysk z pewnością nie jest łatwo. Najważniejsze jest aby spełniać swoje marzenia, a Ty właśnie to robisz :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. I see your Youtube, you have a great voice, very amazing song that you cover it ^^ Love!. Btw, I’m inviting you to join my giveaway, you can win Kawaii Box . If you want to support each other by follow on GFC, Let me know you follow me! I'll follow back asap! ^^

    Love xx
    Official Seol ♥ || GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  4. W 2011 roku brałam udział w konkursie piosenki angielksiej w moim gimnazjum i jedna z uczestniczek śpiewała tą samą piosenkę. Gratuluję osiągnięcia i w wolnej chwili zapraszam do siebie ,tam znajdziesz mój cover jednej piosenki :)
    Pozdrawiam cieplutko ,kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchałam twojego coveru już wcześniej - cudowny masz głos! :)
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  5. masz piękny głos
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://bygigisa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie ci wyszedł ten teledysk, masz śliczny głos! Gratuluje :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Szacunek! Chciałabym kiedyś wystąpić w teledysku ale na razie to marzenie musi odejść na drugi plan. Bardzo fajny post i super teledysk. :D :) ;)

    stories-written-with-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny głos i świetna piosenka! Czekam na kolejne produkcje.

    muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny głos ! Christina Perri - Jar Of Hearts

    OdpowiedzUsuń
  10. To cudownie spełniać marzenia ;)
    Gratuluje głosu ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ludzi, którzy dążą do celu, realizują siebie. Życzę powodzenia w tym, co robisz kochana! :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie:

    www.nkfn.pl
    FB || INSTAGRAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz przepiękny głos! Gratuluję teledysku :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny głos! Pozdrawiam i OBSERWUJĘ, MAVSELINA :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże twój głos i ten teledysk ! cudowny zostanę na dłużej <3

    kanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Teledysk wyszedł wspaniale! Jak na pierwszy raz jest naprawdę cudowny! :)
    Masz przecudowny głos, cały czas puszczam od nowa! Dziewczyno, nie marnuj się błagam! :)
    Życze wielu sukcesów! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super teledysk! Naprawdę miło się ogląda i słucha! Masz prześliczny głoś :)

    Obserwuję :)
    annemcosplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękny głos, i gratuluję teledysku! Też jestem z Opola :D
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. aż mnie ciary przezły :o


    Zapraszam również do siebie
    http://klaudiaczphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super teledysk i niesamowity głos, aż mnie ciarki przeszły. Zostaje na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie śpiewasz! A z tworzeniem teledysków dojdziesz do wprawy - jak na pierwsze nagranie jest naprawdę super :*
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)
    Lina Nastya
    https://lina-nastya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak na pierwszy teledysk jest świetnie :*
    Śpiewasz świetnie, bardzo czysto i bezbłędnie trafiasz w dźwięk :3
    +masz mój ulubiony rodzaj głosu, czyli taki mocny <3

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zostań stałym czytelnikiem, będzie mi bardzo miło :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję nagrania teledysku:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajnie, że spełniasz swoje marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow gratuluje, świetny teledysk! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przyjemny teledysk, świetnie wykonany jak na amatora! Głos tak samo przepiękny, podziwiam i gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Najważniejsze to rozwijać się i cały czas iść do przodu! Tego na pewno nie jeden Ci pozazdrościł. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepięknie śpiewasz, mam nadzieję, że będziesz teraz nagrywała więcej teledysków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki książki dobre jak czekolada! :) Aktualnie pracuję nad nowym teledyskiem, ale prawdopodobnie pojawi się dopiero w przyszłym roku. :))
      Dziękuję za wspaniałe, pozytywne komentarze!!! :) Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie!

      Usuń
  28. Gratulacje! Zazdroszcze tobie, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje :D
    Fajnie, że spełniłaś swoje marzenia, to co teraz następny teledysk?
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/2016/11/zywe-trupy-najskrytsze-pragnienia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, pracuję nad nim, ale prawdopodobnie pojawi się w przyszłym roku. :)
      Pozdrawiam! :D

      Usuń
  30. Super teledysk bo w końcu nagrany przeze mnie 😂💝💝💝

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! 😂:):) Dzięki Jusia! :)

      Usuń
  31. Szacun! Świetny teledysk i gratuluję odwagi!
    www.milopisze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)