Obserwatorzy

piątek, 18 listopada 2016

MÓJ PIERWSZY VLOG! WROCLAW, IKEA, ALEJA BIELANY I M JAK MIŁOŚĆ #VLOG1

Witajcie kochani! Ponownie przychodzę do Was z filmem, ale tym razem dzisiejszego wieczoru krótka notatka na temat mojego pierwszego vloga, który nakręciłam w niedzielę.  Od dobrych lat nagrywam dla siebie i bliskich filmy, które potem stają się niesamowitą pamiątką na całe życie, ale i również w gimnazjum już marzyłam, by udostępnić jakiś na swoim blogu. W końcu udało się to zrealizować i bardzo się z tego cieszę! Mam nadzieję, że będzie więcej takich vlogów w moim wykonaniu i, że Wam się spodobają! Film trwa ok. 5 minut. Chciałam, aby był krótszy, ale niestety, by pokazać najlepsze fragmenty z 40 minut materiału, który zrobiłam dało się tylko tyle zredukować. 


Pozdrawiam, Lisia.

28 komentarzy:

  1. Fajny vlog, ja też lubie nagrywać, choc teraz nie mam za bardzo czym...
    Pozdrawiam serdecznie!
    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Bardzo miło oglądało mi się Twój filmik, masz do tego talent i nagrywaj ich więcej. Ja osobiście uwielbiam sklep ikea, moglabym tam chodzic codziennie:D Ja takze lubie nagrywac, nigdy jednak nie odwazylabym sie tego wrzucić do sieci.
    Życze powodzenia kochana;) Pozdrawiam!
    (recenzentka-ksiazek.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super vlog! Ah, uwielbiam robić zakupy w Ikei :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super vlog, sama musze kiedyś nagrać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super vlog! Dałam suba :)
    http://swiatwedlugwiktoriiby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo miło oglądało się tego vloga! Nagrywaj takie częściej :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny vlog, miło się ogląda!
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te przezroczyste krzesła ♥ i Krzysiu Ibisz :)
    Fajny vlog ♥
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twój filmik. Jedyne czego mi brakuje to intro. Myślałaś o przeniesieniu się na yt?
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz oraz stałą obserwację.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam kręcić filmy i mówić do kamery, ale jednak na razie chcę tylko łączyć blogowanie z YouTube.
      Wiem, myślałam nad intro. Mam nadzieję, że szybko je zrobię i w kolejnym vlogu już będzie. :)))
      Pozdrawiam.

      Usuń
  10. Oglądałam wszystkie twoje filmy! Przepięknie śpiewasz

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy vlog ;)

    Pozdrawiam cieplutko! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł, też niebawem będę nagrywać vblogi <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Wrocław jest przepięknym miastem :) O jacie super filmik ^^ Oby tak dalej kochana! <3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. super że to robisz w formie vloga.
    Brawo i powodzenia :)

    gdyby ktoś chciał zobaczyć co u mnie, zapraszam na
    https://eclubeclub.blogspot.com/2016/10/dlaczego-chorujemy.html?showComment=1479889687175#c7278776586180084511

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny filmik :)
    Good Lucky :)
    http://recenzumkomiksiarza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać blogi,a twój jest naprawdę świetny.Oby więcej takich :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie opowiadasz, a co najważniejsze nie przynudzasz. Czekam na następny vlog :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny vlog :) Miło się go oglądało :* Obserwuje http://sabrooowska96.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome vlog! :D
    I love your blog! I'm following you! Follow back? ***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you. :) Following your blog! :D

      Usuń
  20. Jak na pierwszy vlog to mega *,*

    Zapraszam! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)