Obserwatorzy

piątek, 14 października 2016

CZĘŚĆ 3. DOLNY ŚLĄSK - POPOŁUDNIE WE WROCŁAWIU

Ostatnim punktem naszej wycieczki był Wrocław. We Wrocławiu byłam nie raz. Od dziecka często jeździłam z rodzicami m.in do Ikei, a także mam tam rodzinę. Przyznaję jednak, że w centrum nie byłam od dłuższego czasu, i ogromnie się cieszę, że w końcu tam pojechałam. Zapraszam na ostatnią część jednodniowej wycieczki po Dolnym Śląsku.


Przed wyjazdem zaplanowałam kilka rzeczy, zapisałam na kartce najważniejsze miejsca, które chciałam odwiedzić i zobaczyć. Całe szczęście mając dobrą orientację w terenie mogłam spokojnie iść przed siebie i nie patrząc na mapę trafiłam do większości miejsc m.in na Atom na Joliot-Curie, który był pierwszym punktem. Niestety nie udało nam się wieczorem (jak chcieliśmy z kolegą) dotrzeć do Hali Stulecia, zobaczyć Iglicę i Wrocławską Fontannę multimedialną, ponieważ wieczorem zostaliśmy na rynku już do późna, a około 23 wjechaliśmy z miasta i wróciliśmy do domu. Nie jest mi szkoda, ponieważ wiem, że Wrocław jest miastem, do którego wracam. Uwielbiam go! Prawie większość z Was była we Wrocławiu, bądź mieszka, dlatego pomijam dalsze opisanie mojego zwiedzania, resztę posta pozostawiam Wam do oglądania zdjęć. :)

Na koniec dodam, że podsumowując te wycieczkę najbardziej zafascynował mnie Zamek w Bolkowie (jak pisałam w części 1), natomiast bardzo żałuję, że dopiero niedawno dowiedziałam się, że jest możliwość zwiedzenia Zamku Świny od środka (część 2), więc może jeszcze kiedyś się tam wybiorę, a reszta dnia we Wrocławiu była naprawdę bardzo udana. : )  












Pozdrawiam, Lisia.

20 komentarzy:

  1. Przez ostatnie pol roku mieszkalam pod Wroclawiem i wybralam sie tam raz na wycieczke z przyjacielem z Anglii gdy mnie odwiedzil,bardzo lunie to miasto ...bede tam przyjezdzac jak bede odwiedzac Polske :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie -kikawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale widoki !:)

    Ps.
    Spośród osób, które skomentują mój post wybiorę 10, których blogi wypromuję w nowym poście :)
    http://www.sandrakopko.com/2016/10/vanilla-shake.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale wiem, że w przyszłości muszę to zmienić :) Piękne zdjęcia. Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam w tym roku w wakacje być na dolnym śląsku i zwiedzić Wrocław, jednak się nie udało. Mam nadzieje, że w przyszłym roku się uda i będa mogła na własne oczy zobaczyć to piękne miasto. Świetny post i zdjęcia :)


    Zapraszam :*
    Mój blog
    <--- Odwdzięczam się za każdą obserwacje --->
    (Tylko nie zapomnij zostawić linka do swojego bloga
    w komentarzu na moim blogu)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjecia <3 dawno nie bylam we Wroclawiu

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci sie spodoba - zaobserwuj :) na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń
  6. We Wrocławiu byłam już nie raz - uwielbiam te miasto! Miesiąc temu miałam okazję mieszkać tam przez tydzień i miałam czas na poznanie Wrocławia na spokojnie.
    Pozdrawiam!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Też kocham Wrocław i mam tam rodzinę. Mam nadzieję, że kiedyś uda ci się pojechać na pokaz kolorowych fontann, bo naprawdę warto :). Śliczne zdjęcia.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wrocław to piękne miasto. Szkoda, że byłam tam tylko 1 raz :)
    http://dreams-first.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale cudowne zdjęcia! chcę tam pojechać:) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia, na pewno miło będzie wrócić Ci kiedyś do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne miasto. Jeszcze tam nie byłam, ale planuję kiedyś pojechac. Może to zasługa tego, że napatrzyłam się na niego w odcinkach Pierwszej Miłości, heh ;)

    ankuuls – KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze we Wrocławiu nigdy nie miałam okazji być, ale uwielbiam oglądać zdjęcia polskich miast i te szczególnie mi się spodobało. Na pewno kiedyś tam zagoszczę!
    Littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Wrocław *.*
    Na moim blogu mały konkurs, zapraszam -
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chciałabym odwiedzić Wrocław, nigdy nie byłam. Zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Wroclaw az zachciało mi się pojechać 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jusia, na Jarmark świąteczny musimy się zgrać!!! :):):)

      Usuń
  16. Uwielbiam Wrocław! Jest to moim zdaniem najbardziej magiczne miejsce w Polsce! Chciałabym tam mieszkać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)