Obserwatorzy

wtorek, 20 września 2016

WAKACYJNE PODSUMOWANIE 2016 roku!

Witajcie! Za niecałe 2 tygodnie mamy październik, a dopiero teraz postanowiłam wrócić na bloga i uznałam, że mój pierwszy post będzie filmem, który jest podsumowaniem moich wakacji 2016 roku. Pomyślałam, że jeszcze nie jest za późno, pomimo jesiennej pogody za oknem, by dodać taki film. A wy jak sądzicie? Zapraszam na post!

W filmie znajdują się ujęcia z moich podróży z wakacji. Ukazuje on najważniejsze momenty zwiedzania wg. mnie, a większości też niestety nie dodałam, i nie chciałam też, by filmik trwał dłużej niż 5 minut. W tym roku miałam zwiedzić wiele ciekawych miejsc, ale z ważnego powodu tak się nie stało.

Mimo chwilowej, wakacyjnej monotonii było całkiem fajnie, ale mam nadzieję, że w przyszłym roku moje wakacje będą weselsze i więcej uda mi się zwiedzić. Na filmie znajdują się miasta m.in Bolków, Trzęsacz, Dziwnów, Dziwnówek, Rewal, Pogorzelica, Niechorze, Świny, Wrocław.

Myślałam, by później napisać kilka postów na temat zwiedzania tych miast, ale nie wiem czy bylibyście zainteresowani. Jeśli filmik przypadnie Wam do gustu i będziecie zainteresowani to dajcie znać w komentarzu. Każda wasza opinia jest dla mnie motywacją do dalszego prowadzenia bloga.

W dzisiejszym poście to na tyle, zwięźle i na temat. Zapraszam serdecznie do obejrzenia wakacyjnego filmiku. 


Pozdrawiam, Lisia

11 komentarzy:

  1. Morze najpiękniejsze <3

    dzięki za komentarz i zostaję w obs :) zapraszam też częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne ujęcia, park miniatur(?), również się zgadzam że morze najpiękniejsze - kocham je!
    Możesz napisać coś więcej o danych miejscach, jakie muzea/zamek(?)

    Dziękuję za komentarz, obserwuję i liczę również na rewanż :)

    Miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, na filmie również znajduje się park miniatur w Niechorzu. :) Pewnie, planuję zrobić tego typu post, wiec niedługo na pewno się pojawi. :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Świetny post, filmik też super! Widać, że się napracowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe ujęcia :) Rób filmiki częściej :) z chęcią wpadne ;D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny filmik i widoki :*

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super filmik!! Obserwujemy? start-afire.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam oglądać takie filmiki!😍

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)
Za obserwacje zawsze się odwdzięczam.
Podawajcie linki w komentarzach, a z chęcią wpadnę. :)